Rozwój reklamy

Kiedyś reklama była łączona z zabawą. Przed rozpoczęciem filmu w kinie przez 10 minut wyświetlano reklamy. Po zakończeniu pokazu organizator wymieniał sponsorów, krótko scharakteryzował ich usługi i podziękował im. Do dziś niektórzy wierzą, że taki rodzaj reklamy przyciągnie nowych klientów. Ale kto z nas lubi takie przerwy komercyjne? Myślicie, że ktoś czyta nazwy wszystkich sponsorów wymienione na plakacie reklamowym wydarzenia kulturalnego? Niektórym zależy na tym, aby jego reklama była skuteczna. Dlatego wykorzystują postacie z Waszego filmu, daną markę telefonu komórkowego, tabletów i komputerów. Prezenterzy piją z kubków, na których są różne loga. Celebryci dumnie prezentują marki ubrań, które noszą. Drużyny piłkarskie noszą dresy znanych marek. Tak, reklama się rozwija. Konieczne jest połączenie części zabawnej i komercyjnej, tego co przyjemne z tym, co chcecie sprzedać.

 

Dlaczego właśnie napoje reklamowe?

Naszym priorytetem jest wysokiej jakości reklama i niepowtarzalność. Po licznych próbach, naradach i reakcjach publiczności doszliśmy do wniosku, że to właśnie napoje z image’em Waszej firmy albo ogłoszenie reklamowe są odpowiednim rozwiązaniem. Jest to związane z połączeniem pozytywnych emocji i Waszej informacji, o czym pisaliśmy wcześniej.